Наразі ще не подано жодної петиції

+ Подати петицію

Субсидії на оплату житлово-комунальних послуг надаватимуться населенню за спрощеною системою

«Відтепер для нарахування субсидії достатньо заповнити лише два документи: заяву та спрощену декларацію, які особисто або поштою надати до розгляду в управління соціального захисту населення за місцем проживання»,- на цьому наголосив сьогодні під час прес-конференції в ОДА заступник голови – директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ігор Івасюк.

Він загострив увагу журналістів на тому, що процедура призначення такої державної допомоги ґрунтується на принципі довіри, термін дії субсидії буде складати 12 місяців та передбачає автоматичне її нарахування на наступний рік для тих громадян, які вже отримували субсидію у 2014 році.

Ігор Івасюк зупинився на обмеженнях, які було знято для оформлення субсидій на 2015 рік.

Знято наступні обмеження:

- щодо майнового стану (окрім одноразової покупки понад 50 тисяч гривень);

- щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

- щодо здачі в найм житлового приміщення особам, які оформлюють субсидію.

За попередніми підрахунками, право на субсидію буде мати близько15 млн. громадян України.

Виготовлення і доставку жителям Вінницької області бланків заяв та декларацій будуть здійснювати надавачі послуг, зокрема – інспектори ПАТ «Вінницяобленерго», які мають найповнішу базу споживачів.

«Крім того, готується доручення голови облдержадміністрації щодо налагодження взаємообміну інформацією з Державною фіскальною службою та Пенсійним фондом України для надання субсидій»,- повідомив Ігор Івасюк.

Основний наплив документів очікується після 10 травня, коли споживачі отримають рахунки за квітень, з урахуванням нових тарифів за комунальні послуги. Тож, керівникам райдержадміністрацій та міським головам міст обласного значення доручено підкріпити органи соціального захисту населення відповідними кадрами.

Так, за словами Ігоря Івасюка, тільки у м. Вінниці планують додатково ввести 5 посад для належного і своєчасного опрацювання документів, які надходитимуть від населення.

Джерело: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА