Наразі ще не подано жодної петиції

+ Подати петицію

Селекторна нарада

4 червня 2015 року відбулася селекторна нарада з ряду актуальних  питань сьогодення, яку провів голова Вінницької облдержадміністрації Валерій Коровій. У нараді взяли  голова районної ради Анатолій Стратієвський, заступник голови райдержадміністрації Валентина Круць,  заступник начальника управління культури і туризму облдержадміністрації Галина Куделя, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, голови сільських рад,  редактори місцевих засобів масової інформації.

Зокрема, розглянуто та обговорено  питання щодо:

  • виконання місцевих бюджетів області за січень-травень 2015 року;
  • виконання заходів з підготовки до опалювального сезону на 2015-2016 роки та енергоефективних заходів;
  • виконання розпорядження голови облдержадміністрації щодо надання адміністративних послуг;
  • організації проведення в області літньої оздоровчої компанії;
  • зміцнення матеріально-технічної бази управлінь праці та соціального захисту населення райдержадміністрації в умовах запровадження спрощеного механізму надання субсидій населенню.

Основні завдання, на яких наголосив очільник області – розвиток  кожної  громади, зміцнення територіальної оборони, забезпечення оздоровчими послугами дітей учасників АТО та військовослужбовців, які нині мобілізовані. Валерій Коровій вкотре зупинився на питаннях децентралізації, зазначивши, що об’єднання – це добровільна справа самих громад, яка може бути втілена лише за їхньої власної ініціативи. Це фінансові стимули, які дадуть  можливість  громадам додатково заробляти кошти. Тому дії як влади, так і громад мають бути обґрунтованими та виваженими.

Галина Куделя зауважила: « Сьогодні в суспільстві склалося негативне бачення даного процесу, існує проблема недовіри, проте, ми повинні знаходити механізми для того, аби пояснювати людям, у чому суть та переваги таких процесів».

По завершенню селекторної наради заступник голови райдержадміністрації Валентина Круць  дала  доручення присутнім керівникам з вищезазначених питань.