Наразі ще не подано жодної петиції

+ Подати петицію

Робота зі зверненнями громадян у 2017 році

Україна є демократичною, соціальною та правовою державою. Це передбачає тісний зв'язок  громадянина та держави, який, як правило, забезпечується зверненням громадянина і відповідним реагуванням органів місцевого самоврядування та державних органів виконавчої влади  на це звернення.

  Тому від стану розгляду звернень громадян залежить стан реформування та демократизації суспільства, добробут народу, авторитет державної влади.

Збільшення кількості індивідуальних і колективних звернень останнім часом свідчить про те, що є значна кількість громадян, які потребують моральної, методичної та фінансової допомоги. І тому основним завданням місцевих органів місцевого самоврядування є забезпечення реалізації права громадян на звернення, а при їх розгляді - знайти компромісні рішення. І саме тому робота з пропозиціями, заявами та скаргами, організація особистого прийому громадян у виконавчому апараті районної ради та селищній, сільських радах району була і залишається пріоритетним напрямком роботи районної ради і спрямована  в першу чергу на забез­печення громадянами їхнього конституційного права на звер­нення, створення належних умов для реалізації цього права і   здійснюється відповідно до Закону України «Про  звернення  громадян» та Указу  Президента  України   від   07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  з дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

         У 2017 році  до районної ради надійшло 52 звернення громадян, з них на особистому прийомі  - 19 звернень.

        Аналіз звернень свідчить, що за допомогою звертаються переважно соціально незахищені верстви населення: інваліди, ветерани Великої Вітчизняної війни, люди похилого віку, безробітні, багатодітні сім’ї. Особлива увага   приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються учасники АТО та члени їхніх сімей. З метою забезпечення належної соціальної підтримки учасників антитерористичної операції,  членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих під час здійснення антитерористичної операції, за ініціативи  голови райдержадміністрації на сесії районної ради затверджено Районну комплексну програму соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей. Головним розпорядникам коштів районного бюджету, виконавчим комітетам сільських та селищної рад при формуванні бюджетів також передбачено видатки для забезпечення виконання заходів Програми. Також чимало звернень надійшло від працівники бюджетної сфери та підприємців.

          Головою районної ради та його заступником, відповідно до графіку виїзних прийомів громадян ,затвердженого розпорядженням голови районної ради № 12 від 22.02.2017 року «Про графік виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом районної ради», здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було розглянуто 20 звернень громадян на виїзних прийомах у населених пунктах району. Всі питання, які порушуються громадянами під час виїзних прийомів, беруться до уваги, обліковуються та вчасно розглядаються.

         Слід відмітити, що протягом звітного періоду зареєстровано 7 колективних звернень, в яких 39 підписів громадян. Це є свідченням того, що наші люди переймаються не лише власними інтересами, а й проблемами територіальної громади, які стосуються земельних відносин, транспорту і зв’язку, комунальних та соціальних питань, освіти, заохочення дітей та молоді до занять фізичною культурою та спортом.

         Щодо питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях, то ситуація майже не змінилась. Як і раніше, людей турбують проблеми соціального захисту та пенсійного забезпечення, питання житлового та комунального господарства, сільського господарства (земельні питання). Левова частка належить питанням праці і заробітної плати.

         Особливе занепокоєння громадян викликає стан справ в агропромисловому комплексі. Найбільш болючі питання, які порушують сільські жителі – це питання справедливого використання розпайованого майна, законність розподілу і надання земельних ділянок, своєчасність виготовлення державних актів на землю.

         У 5 заявах і скаргах громадян порушувалися житлові проблеми та питання комунального і шляхового господарства. Дана категорія питань вирішувалась по мірі можливостей.

         Питання науки, освіти, виховання і навчання дітей, молоді, студентів та діяльності навчально-виховних закладів порушувалося у 7 зверненнях.

         Із загальної кількості звернень громадян  вирішено позитивно - 40, 12 особам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

         Повага, увага до кожної людини, до кожного звернення сьогодні є визначальним фактором і правилом поведінки всіх посадових осіб органів місцевого самоврядування та службових осіб органів місцевого самоврядування.