Наразі ще не подано жодної петиції

+ Подати петицію

Дано старт 15 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

Учора, 26 лютого, відбулося перше засідання Конкурсної ради 15 Обласного конкурсу проектів  розвитку територіальних громад.

 – Порівняно з минулорічним загальним фондом конкурсу, який складав   23 млн грн, цього року рішенням 29 сесії обласної ради виділено рекордну суму коштів на загальний фонд обласного конкурсу  у розмірі 30 млн 500 тис грн, при цьому 15 млн 500 тис грн – по загальному фонду і 15 млн грн – по спеціальному фонду за рахунок надходжень екологічного податку, – зауважив, відкриваючи засідання,  голова обласної ради Анатолій Олійник..

Також Анатолій Олійник звернув увагу присутніх на те, що до цьогорічного конкурсу розвитку громад внесено низку змін. Зокрема, усіх учасників конкурсу об’єднано у чотири категорії, та відповідно до цього, визначено граничні обсяги співфінансування та величину власного внеску учасників конкурсу.

- І категорія – сільські ради, які не входять до складу об’єднаних територіальних громад  (обсяг співфінансування – до 100 тис.грн, власний внесок – не менше 25% від загального бюджету проекту);

-  ІІ категорія – селищні, міські ради міст районного значення, які не входять до складу об’єднаних територіальних громад (обсяг співфінансування – до 150 тис.грн, власний внесок – не менше 25% від загального бюджету проекту);

- ІІІ категорія – міські ради міст обласного значення, органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради (обсяг співфінансування – до 250 тис.грн, власний внесок – не менше 50% від загального бюджету проекту);

- ІV категорія – спільні проекти, розроблені декількома органами місцевого самоврядування на основі договору про спільну діяльність (обсяг співфінансування – до 400 тис.грн, власний внесок – не менше 50% від загального бюджету проекту).

Начальник відділу аналізу обласних програм та координації роботи з учасниками АТО і членами їхніх сімей виконавчого апарату обласної ради Максим Мартьянов поінформував стосовно новацій проведення 15 конкурсу. Відтак, для участі у конкурсі приймаються не більше 6-ти проектів від кожної з міських рад міст обласного значення та органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад та не більше 2-х проектів від кожної з сільських, селищних, міських, міст районного значення рад, районних рад.

До основних напрямів, за якими розроблятимуться проекти цього року, вперше належать проведення енергетичних обстежень будівель комунальної власності з підготовкою відповідного звіту з енергоаудиту та формуванням енергопаспорта будівлі; закупівля спеціалізованого програмного забезпечення для автоматизації щоденного моніторингу споживання енергоресурсів комунальними установами; співфінансування розробки ,,Плану дій сталого енергетичного розвитку і клімату”, з метою підтримки ініціатив місцевих рад області щодо приєднання до Європейської ініціативи ,,Угода мерів”; модернізація мереж вуличного освітлення та проекти міжмуніципального співробітництва (наявність договору про спільну реалізацію проекту, складеного за формою, передбаченою Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 серпня 2014 року №233 ,,Про затвердження Примірних форм договорів про співробітництво територіальних громад” (для ІV категорії учасників Конкурсу).

Після визнання проекту переможцем, договір про спільну реалізацію проекту підлягає реєстрації у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

До участі в конкурсі будуть допущені тільки ті проекти, які пройшли онлайн реєстрацію. Тому до 13 березня поточного року необхідно подати заяву у електронному вигляді. 

Крайній термін для подачі проектів з додатками в паперовому вигляді – 30 березня 2018 року.

Посилання на онлайн-форму буде оприлюднено на веб-сайті обласної ради, обласної державної адміністрації, Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, а також Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування.